9/03/2014

מי אתה נתניהו באמת - פרק 2

לפרק הקודם של כל בדיחות נתניהו - מי אתה נתניהו באמת - פרק 1
79. דג הזהב.
  פעם לפני המון שנים יצא ביבי לדוג בנהר הפוטומק, מזלו שחק לו והוא דג את דג הזהב. הדג כמו כל דגי הזהב בקש ממנו שחרור תמורת משאלה. ביבי סרב, "באגדות תמיד אתה מחלק שלוש משאלות" הדג הבטיח לו שאם יבחר במשאלה הנכונה היא תהא כמו שלוש. ביבי חשב רגע ואמר "אני רוצה לכהן כראש ממשלת ישראל כל עוד שמעון פרס חי" קבלת אמר הדג. "אתה יודע, ממש בחרת טוב, אגלה לך סוד. שמעון פרס פעם תפס אותי בירקון והוציא ממני הבטחה שהוא יחיה לאורך כל תקופת הקדנציה של אלוהים".
78.פרשת השבוע.
  ביבי הגיע לביקור לביתו של מרן (הרב עובדיה יוסף זצ"ל). מרן נישקו סטר לו על לחיו ואמר:
"אתה בשבילי כמו ספר תורה".
ביבי:"אל תגזים, למה אתה אומר את זה?"
מרן:"כל שבוע אתה מייצר פרשה חדשה".


77. ביבי התחיל ללמוד גמרא.
ביבי ביקר אצל מרן והוא העניק לו שיעור בגמרא. מרן פנה לאריה דרעי וחד לו חידה: 
"מיהו הבן של אבא שלך ושל אמא שלך, והוא לא אחיך ?"
"אני", משיב לו דרעי מבלי למצמץ. 
מרן מלטף בחיבה את זקנקנו של דרעי ומחטיף לו סטירה "סחתיין עליך בן פורת יוסף".
ביבי התלהב משיעור הגמרא הראשון והחליט לבדוק את שריו בישיבה השבועית.
"מיהו הבן של אבא שלך ושל אמא שלך, והוא לא אחיך ?",
בוגי גרד את פדחתו, גדעון סימס ת'שאלה לגאולה, הרוסי צלצל ליועץ הסתרים שלו.
אוקצור אפח'ד לא ידע, איזה פאדיחה. אחד מעוזריו של ביבי צלצל לדנון....
"אני", משיב דנון זה פשוט כמו לחמניה.
מאושר, לוחש עוזרו של ביבי באוזנו "זה דנון".
"אידיוט !", צורח ביבי, "זה לא דנון. זה אריה דרעי". 


76. נאומו הראשון באו"מ

"לפני שאני פותח בנאומי הראשון שלי" אמר ביבי נציג ישראל באו"ם

"ברצוני לספר לכם סיפור מספר הספרים שלנו התנ"כ"
"כאשר הכה משה בסלע ויצאו ממנו מים, ‏אמר משה לעצמו: "זו ההזדמנות שלי להתרחץ." משה ‏פשט את בגדיו, ‏הניח אותם ליד הסלע ונכנס למים. ‏כשיצא מהמים ורצה להתלבש, ‏לא מצא את הבגדים. ‏ הפלסטינאים גנבו אותם!"
"‏מה!" ‏הזדעק המשקיף הפלסטינאי "‏באותו זמן העם הפלסטינאי טרם נולד!"
‏ביבי חייך."‏זה מה שרציתי לשמוע," ‏אמר,
"כעת אני יכול להתחיל בנאומי..."
75. הנחש ממשלי קרילוב.
בוקר אחד רץ ארנב עיוור ביער, נתקל ומעד כשאפו על נחש שרבץ באמצע הדרך.
הנחש: "שיחק לך מזלך היום שאיני מכישך, כי אתה רך וחמוד ואני שבע"
הארנב: "אין לי מספיק מילים בכדי להודות לך. איזו חיה אתה?"
הנחש אפשר לארנב למששו לכל אורכו.
כשסיים הארנב, אמר הנחש: "נו? איזו חיה אני?"
הארנב : "אתה חלקלק, אתה קר, ואין לך ביצים... אתה בטח " בנימין נתניהו!" 
   
74. הפייה הטובה.
יום אחד פגש ביבי את הפייה הטובה, הוא בקש ממנה שתעזור לו להבחר לראש ממשלת ישראל.
היא בתמורה, דרשה ממנו להתחתן עמה.......

*ראיינו פעם את שרה ושאלוה מה היה קורה לולא התגרשה מדורון?
היא השיבה מניה וביה "אז דורון היה ראש הממשלה"

73. כלבו של אובמה.
בפגישתם של נשיא ארה"ב ברק אובמה ור"מ ישראל ביבי נתניהו השתתף גם כלבו של אובמה,
ששכב מצונף מתחת לכורסתו של ביבי.
הכלב שליקק בתאווה את מנת החומוס שהביא לו ביבי, שחרר נוד בדרגה שמונה. הסרחון הנוראי, המם לרגע את שני המנהיגים, שנאלצו לנטוש את החדר.
אובמה התנצל בפני ביבי "מצטער, יש דברים שגם לנשיא המעצמה הגדולה אין שליטה עליהם"
ביבי: "ואני הייתי בטוח שכלבך הוא שהפליץ"

72. זה הכביש של אבא שלי.
 ביבי אינו נוהג כבר שנים, אך בפעם האחרונה שנהג, אשתו העירה לו:
"אתה נוהג בכביש כאילו הוא של אבא שלך"
ביבי השיב לה "מחר בבקר, אני אסדר שהכביש הזה יהיה של אבא שלי."


מן העיתונות ציטוט:
בהליך מקוצר: נחנך מחלף בירושלים על שם אביו של נתניהו.
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חנכו הבוקר כביש ומחלף חדשים שיחברו בין פסגת זאב לבין כביש 443. המחלף יקרא על שם אביו של ראש הממשלה, פרופ' בנציון נתניהו, שמת לפני שנה."אנחנו פועלים ברציפות, בשיטתיות, לחבר את ירושלים אל עצמה, ולחבר אותה אל יתר חלקי ארצנו", אמר ראש הממשלה באירוע חניכת המחלף.
נתניהו האב זכה להנצחה חריגה, שכן על פי נוהל הקצאת השמות בעיריית ירושלים יש להמתין שלוש שנים בין מותו של אדם לבין הנצחתו. הנוהל מאפשר קיצור התהליך בהצבעה מיוחדת של ועדת השמות ובאישור מועצת העיר. כך גם נעשה במקרה של נתניהו. אולם, בעירייה לא זוכרים מקרה דומה של קיצור הנוהל. המקרה בולט במיוחד על רקע המאבק ארוך השנים לקריאת רחוב על שמו של פרופ' ישעיהו ליבוביץ. רק לפני שבועיים, 16 שנים לאחר מותו, אושרה קריאת רחוב על שמו של ליבוביץ. הרחוב טרם נבחר. שני הפרופסורים, ליבוביץ ונתניהו, יש לציין, שימשו כעורכים ראשיים של האנציקלופדיה העברית. המשך


71. התחליף של ביבי.  

הקיסר קליגולה מינה את סוסו לסנטור ואני מציע למנות תוכי למחליפו של ביבי. שניהם עוברים מסך מעולה, שניהם "מערבבים" את הקהל. אפילו אובמה לא יחוש בהבדל. אל תצחקו - אכלתם אותה.

ביבי - התוכי אפור השיער
 
70. מכונית משומשת יד שלישית.
כמה מכוניות משומשות הוא הצליח למכור באמריקה? אפילו לא אחת.



69. חשיבה מחוץ לקופסא סטייל ביבי.
מדוע הצלמים נהנים לתפוס את הפוליטיקאים בפוזה "אני חושב מחוץ לקופסא"?

                             (צילום: רויטרס)

68. למה אני מכנה את ביבי הרופא?  
  כידוע הרופא ציווה על בנימין נתניהו, להפסיק לקנות סיגרים ויין. מאידך הרופא אישר לו לעשן ולשתות על חשבון האחרים. ביבי שמנסה להידמות לצ'רצ'יל בכל התחומים, אמץ לעצמו את מנהג עישון הסיגרים נוסח צ'רצ'יל. כנראה שאף צ'רצ'יל היה גם הוא מעשן ושותה ע"ח האחרים.
צחוק צחוק אבל באידיש קיימת אמרה שממש תפורה על ביבי:
"ער איז אַ דאָקטער, ער פארשטייט א קרענק..."
תרגום לעברית מדוברת "הוא רופא לא יוצלח ואוי לפאציינטים שלו"
ובהשאלה הוא גם ראש ממשלה לא יוצלח.

67. מחשב לכל ילד.
ר"מ ישראל בנימין נתניהו הבטיח לפני שנים מחשב לכל ילד בישראל.
כמה מחשבים הוא חילק? כששאלו אותו הוא החל לספור את אצבעותיו.
נו "אני הבטחתי? - אך לא הבטחתי לקיים"
*הערה:מחשב לכל ילד הוא מיזם ממשלתי שמטרתו לאפשר לילדים משכבות מצוקה לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע, כדי שאלה יסייעו בפיתוח חשיבה יוצרת, יתרמו להתפתחות הילד ולהעלאת דימויו העצמי, וישמשו מנוף לצמצום הפער החברתי. המיזם החל לפעול בשנת 1992, ביוזמת שר הכלכלה והתכנון, שמעון שטרית. הפרויקט פעל בראשיתו במסגרת המפעל לפיתוח חברתי, ובהמשך התאגדו גופים נוספים וחברו להרחבתו והמשך פעילותו. נכון לשנת 2012 הוענקו במסגרת הפרויקט למעלה מ-49,000 ערכות מחשב ב-199 רשויות מכל המגזרים בארץ ולקראת סוף שנת 2013 יעמוד המספר על יותר מ-55,000 משקי בית אשר יזכו לקבל ערכת מחשב.
חישוב זריז יראה שב 22 שנות פעילות חולקו בממוצע כ 2500 מחשבים לשנה.

66. הנובוריש.
שרון שאל את ביבי: "מה המצב?
ביבי: "מצוין, נדמה לי שאני מתעשר".
שרון: "המבחן הוא, יש לך מיליון אתה עשיר, אין לך מיליון אתה עמ'ך".
ביבי: "מיליון עדיין אין לי, אבל דומני שנעשיתי חזיר" 


65. אני מבטיח - אך לא מקיים.




64. מנהל בנק הלוואה וחיסכון.
איזה ראש ממשלה יש לנו? לדעתי הוא צ"ל מנהל בנק הלוואה וחיסכון.
כמה כסף, זמן ואנרגיה הוא משקיע בכדי לחפות על רגשי הנחיתות שלו.
למה הוא מזגזג? בגלל המגהץ, שמייבש לו את המח.

63. למדתי ללקק גלידה מהגדולים.

לכולם מגיע ללקק גלידה, לא רק ביבי מלקק גלידה, אז מדוע נטפלתם רק אליו?.
תראו את אובמה מלקק גלידה בהנאה. אך לא מצאתי ברשת תמונות המעידות על ביבי מלקק גלידה.
אולי זה מפני שהוא סובל מכאבי שינים.


62. תראו איך אובמה מתנצל בפני.
אני שעושה לילות כימים בכדי להגן עליכם, חטפתי מקלחת מאובמה.
הרמתי טלפון למי שצריך והופ אובמה מתנצל בפני.



61. לא פינית לא עשית
ביבי נכנס לאמוק עם הסלוגן "לא פינית לא עשית"


60. קוף אחרי בנאדם 2

הקואוצ'ר של ביבי לימד אותו כלל בסיסי, שידוע לכל איש מכירות "בכדי למכור אתה צריך לקנות את אמונו של הלקוח, תחקה את מעשיו כמו קוף". בביקורו האחרון בהודו, ראש ממשלת הודו לקח את ביבי לרחובות העיר והראה לו מדוע עמו אוהב אותו. הוא לקח מטאטא מאחד ממנקי הרחובות והחל לטאטא. יועצו הסתרים של ביבי לחש לו שיצטלם גם הוא עם מטאטא ביד.
 

אין תגובות: