5/30/2012

באין חזון יפרע עם


  המלחמה הבאה תהיה מלחמת קלצ'ניקובים ורימונים ולא "מלחמת כוכבים". את פרוייקט כיפת ברזל צריך למכור לאמריקאים, חובה עלינו  לחזור לימי צה"ל שמפתיע ויוזם. לשם כך צריך לתת גיבוי מלא לקצינים וללוחמים, הממשלה חייבת לתת פקודה ברורה ולהעניק גיבוי לחיילי צה"ל ולמג"ב. רק כך נצליח להשיב לעצמנו את כושר ההרתעה.


  כמה פעמים צריך לכתוב את הכתובת על הקיר "צה"ל כיום אינו כבר אותו צה"ל". את ההוכחה לכך קבלנו במלחמת לבנון השנייה. חיל האוויר הכחול, ככל שיהיה חזק ומשוכלל, אינו תחליף לצבא הירוקים. כלומר הלוחמים הם הם שעומדים בינינו לבין אויבינו. את הרשומה הזו אני מעלה בעקבות פרסום מכתבם של המג"דים, - קישור מניח אני שכולכם קראתם את המכתב הנוקב שמחולק לשניים. פרוט המחדלים של תחזוקת אמצעי הלחימה ואימון הכוחות והחלק השני דן בשוויון הנטל ובתנאי השרות של הנושאים בעול.

מכתב המג"דים במיל': אנחנו לא חיות מחמד - קישור

לפני הדיון היום בכנסת לרגל "יום מערך המילואים", שלחו 15 מג"דים במיל' מכתב לראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל ובו הזהירו מפני קריסת מערך המילואים: "אנחנו מגזר שיכול כמוכם להקטין ראש". המכתב מתפרסם ב"ידיעות אחרונות"

חידת טריוויה, מי אמר את האימרה "באין חזון יפרע עם", נכון קלי קלות גם מי שאינו זוכר כמוני, מי אמר זאת מפעיל את המחשב או הסמארטפון ופונה לגוגל "יש לי רק שאלה בלי תור בבקשה" ומקלידים "באין חזון...." אין צורך לרשום את מלוא המשפט "באין חזון יפרע עם" גוגל כל כך חכם שהוא מבין אתכם מעולה ואז מסתבר שלראשונה מכתם זה הועלה על הכתב בעברית בספר משלי פרק כ"ט ע"י שלמה המלך (או אחד מיחצנ"יו) לצערנו מאז תום מלחמת ששת הימים אבדנו את החזון. את הכל עשינו בשיטת הפארטאץ'.

  מערכת ההדרכה של צה"ל מיושנת ומאוננת, חיילי מילואים מגיעים כביכול לאימונים אך את מרבית היום הם מעבירים בבטלה. כולם יודעים זאת וכולם שותקים, גם מכתבם של המג"דים יגנז בארונית צה"לית. אין גבר אחד במערכת שמעז לפתוח פה. אין תקציב זהו מלך התרוצים, תנו לנו עוד תקציב. רבותי שרי הצבא תקטינו תקציבים בסעיפים אחרים ותאמנו לנו את הצבא. "אין שעות מנוע" גם זהו צ'יזבאט של 30 שנה, עד מלחמת יום הכיפורים חיילי צה"ל התאמנו למזלנו, אחרת היינו פליטים באוגנדה!!!

   לספינולוגים מאז ומעולם היו צ'יזבאטים עבורנו בכדי לתרץ את מחדליהם. פעם הפחידו את עם ישראל עם לוחמה כימית וטילים וכיום מפחידים אותנו עם פצצות אטום.
זהו סיפור ישן ומוכר, מאז ומעולם שרלטנים חלקי לשון מוליכים אותנו שולל, אך אנו נמצאים כעת בשעה חמישה לשתיים עשרה עלינו לקום ולהתעשת ולחפש מנהיג אמיץ שאינו מחפש לעשות לביתו. אתם רוצים להאמין בדוקטרינה שאם ניתן לערבים את כף ידינו השמאלית הם יניחו לנו, שאפו!!! בואו ניתן להם. נשיב להם את הגדה כי את חבל עזה מר ביטחון (אריאל שרון) הגיש לאויבינו בלא תמורה ומה קבלנו? קיצור טווח לתל אביב. אוקיי נחזיר את הגדה (נפנה את אריאל ואת יתר הישובים) ואז בלילה אפל חוליה של ועד ההורים של השאהידים ירו מטח קטיושות מקלקיליה על רעננה מה אתם מציעים לעשות? לרשום בפנקס ולמחרת ללכת לאכול ארוחת בקר ישראלית דשנה בקניון ג'י?. האם תל אביב תהיה בטוחה? כי הטרור ישמור את נשק יום הדין לנוק אאוט הסופי.

   הרי תושבי תל אביב הפחדנים ברחו מהעיר כמו עכברושים כאשר הרודן העירקי סאדם חוסיין ירה 43 עמודי ברזל על תל אביב ובנותיה. האם אתם חולמים לחזור לימי הפאניקה? איזו תשובה יש לגדולי הממשלה שיחרבנו בנחת במקלט האטומי שבנייתו עלתה 12 מיליארד דולר. התשובה שלי היא "רבי עוד מעט הכבשים כולם ימותו" כלומר כל התפילות של הצדיקים אינן מגיעות למקלט האטומי של אלוהים שמתחבא מאימת השטן. האם כאשר יפלו טילים מעזה ושכם על תל אביב תברחו מכאן? כנראה שכן עם ישראל איבד את רצון החיים ביום שנפתחו בארץ הקניונים ותוכניות הריאליטי. הבאתי לכם מאמר בנושא של הפרשן הצבאי והעיתונאי אלכס פישמן ממליץ לקרוא ולדרוש את התפטרות כל הדרג הצבאי והמדיני. חובה היה לטהר את הצבא במהלך מלחמת לבנון השנייה. קציני צה"ל הינם מדושני עונג השכר הגבוה, התנאים הנלווים ומחסן התירוצים אינם תמריץ לצבא קטן חכם ואינטליגנטי. תקציב הבטחון מעביר כספים לקופסאות שחורות במקום לחיילים קרביים.

  פרויקט בניית הגדר לאורך הגבול המצרי היא בחינת כוסות רוח למת. עשרות אלפי המסתננים ימשיכו לחדור את הגבול אם חיילינו ימשיכו לסייר עם כלי רכב פגומים, עם לוחמים שיחששו להפעיל אש חיה כנגד המסתננים.

  יאללה ברק יא חביב תתפטר, מזל שר"מ ישראל אהוד אולמרט בחר בעמיר פרץ לשר הבטחון (כן זה שלעגו לו עם המשקפת) שניהם יחד עם הרמטכ"ל דן חלוץ פתחו במלחמת לבנון השנייה. מלחמה זו חשפה את עומק המחדל של צה"ל שאתה, והרמטכל"ים אחריך נכנעו לדוקטרינה של "מלחמת הכוכבים" וכן דוקטרינת צי"ד (צבא יבשתי דיגיטלי). קציני צה"ל משחקים כל היום בלפטופ בסוליטר ושולחים זה לזה אימיילים ע"מ לכסות את עכוזם השמן, במקום לרוץ בג'בלאות.
אני קורא לכולכם לדרוש טהור של משרד הבטחון מהיסמנים ולקקני הפנכה. העם דורש טהור של צמרת צה"ל שאינה מספקת לנו בטחון רק מצגות ותרוצים.
''

אין תגובות: